Hitsiläinen kun viime bloggauskerrasta on jo vierähtänyt lähestulkoon iäisyys, mutta olen ollut niin kovin kiireinen etten vaan ole millään ennättänyt availemaan konetta. Nytkin olen ihmisäiskän, äipän ja mummon kanssa töissä yövuorossa ja vaadin päästä koneelle... Ihan vaan mun ihailijoiden takia :).

Wiola6.jpg

Tässä mä toimin Wirallisena Aino-tossun ulkoiluttajana, ihmisäiskä vaan lopetti tämän leikin lyhyeen..

Mitäs tänne meille on sitten oikein tapahtunut, eipä juuri muuta kuin kiireistä nuoren lammaskoiran elämää... Ihmisäiskä sanoi, että aloitan syyskuussa eskarin. Yhtään en tiiä, mitä se sillä tarkoitti mutta kuulemma tiedossa jotain oppimiseen liittyvää ikäisteni seurassa. Toivottavasti eskarissa on kivaa, sillä eskaritäti Anna on ainakin huippukiva. Myös mummo ja äippä aloittaa jonkun jutun, mutta ei se eskari ole kun ne on aivan liian vanhoja sellaseen mutta joku aikuisten koulu tai jotain. Kertoilen sitten enemmän eskarista, kun tiiän millaista siellä on.

Ekat rokotuksetkin oon jo saanut ja kohta on aika seuraavan lääkärireissun saman asian tiimoilta. Lääkäritäti sanoi kaiken olevan hyvin ja uskokaa tai älkää, mut puntari näytti silloin (parisen viikkoo sitten) 10,9kg... Mä oon jo iso likka, säkääkin on kertynyt reilut 42cm... Että ihan mitenkää vauvanmitoissa tässä ei enää olla. Oon muutenkin alkanut jo harjottelemaan isojen tyttöjen elämää, ottanut noista kahdesta taavetista mallia (tietysti ne nyvät asiat, enhän mä ny mitään huonoja halua oppia nih).

Mut nyt mä luulen, ett mun on pakko mennä jatkamaan luun syöntia, ennen ko nuista jompi kumpi varastaa sen. Yritän taas päästä mahdollisimman pian koneelle kertoilemaan kuulumisiani (mikäli näitä hörinöitä ny joku joskus lukee..). Ja kuulemma pakko päästää toi ihmisäiskä koneelle ko se haluaa kirjoittaa jotain ruokaohjeita.. En tajua, mutta eipä kai mun tarviikaan :D.

Haukahdellen,

teitin ikioma Wikkelä