Koska olen hyvin aktiivinen ja touhukas nuori nainen, sain päähäni alkaa bloggaajaksi. Hitsiläinen kun tulikin heti alkuun hieno sana! No mutta kuitenkin siis asiaan, koska mulle sattuu ja tapahtuu melko lailla asioita niin ajattelin, että josko joku touhuistani haluaisi lukea... Yritän päästä koneelle, ihmisäiskän ollessa poissa, mahdollisimman usein ja muistan (ehkä) kirjoitella tänne enemmän, mitä tuo ihmisäiskä koskaan kotisivuille.

Pitäkäähän turkeistanne ja hatuistanne tai mitä teillä nyt onkaan, lujasti kiinni... Nyt mennään! Ihmisäiskän sanoin, mun seurassa tylsiä hetkiä ei tule.

Olen siis Wikkelä Wiola (kotioloissa lähinnä kutsuvat Wiolaksi, mutta olen kuulemma niin nopea liikkeissäni ja vikkelä tekemään yhtä sun toista niin sain lisänimen Wikkelä), vanhaenglanninlammaskoiran alku. Iso ja reipas tyttö jo, ikää tuli mittariin justiinsa 3 kuukautta. Harrastuksiini kuuluu mm. askartelu (oon muuten erittäin etevä tassuistani ja etenkin hampaistani), toohottaminen (joskin tätä tapahtuu vain silloin tällöin) ja söpöily. Näin niin kuin alkuun, jossain vaiheessa syksyllä olen menossa kouluun ja alan kierrellä näyttelykehiä. KarvaKaveriksikin tuo ihmisäiskä kuulemma mua meinaa vanhuksille, lapsille ja vammaisille (ihan en tiedä mitä se meinaa, mutta se selvinnee ajallaan).

Täällä saattaa välillä piipahtaa sivuroolissa myös Äippäni Emma ja Mummoni Diva (joka on muuten vallan mainio tapaus, sellainen jonka jokainen nuori koiran alku mummokseen haluaisi). Mulla on myös sisko nimeltä Myrsky, se muutti Lopelle tossa jokin aika sitten ja mä jäin äipän ja mummon kanssa pitämään ihmisäiskää aisoissa. Iskä Astonia näen aina silloin tällöin ja on muuten komee iskä mulla <3.

Poppoo.jpg

Tässä mä olen Diva-Mummoni (vas) ja Emma-Äippäni kanssa ja olen jo sen verran iso tyttö, että olen aloittanut kesätyöt. Tässä kuvassa ollaan siis yövuorossa ihmisäiskän töissä. Hitsiläinen, meillä oli niin pal lystikästä!

Wiola3.jpg

Tässä mä taas olen (kesätöissä edelleen) odottamassa, koska taas hommat kutsuu...

 

Mutta tässä lienee nyt esittelyntynkä ja jatkossa piisaa taas juttuja ja kuvia. Pitäkäähän huoli itsestänne ja toisistanne ja suukotellaan ja halitaan jos/kun tavataan :).

Terkuin,

WW